onze oudervereniging.

Onze oudervereniging wil op een positieve en constructieve manier verbinden tussen ouders, het schoolteam en de leerlingen. We zetten ons in om de samenwerking te versterken, de betrokkenheid van ouders te stimuleren en initiatieven te ondersteunen die bijdragen aan het welzijn en de ontwikkeling van alle kinderen op school. Concreet willen we:
  • initiatieven organiseren die het schoolleven verrijken (zoals feesten, infoavonden en acties);
  • bijdragen aan projecten die het pedagogische en sociale welbevinden van kinderen versterken;
  • meewerken aan een inclusieve school waar iedereen zich welkom voelt.

We geloven sterk dat een warme school ontstaat wanneer ouders en school samenwerken. Daarom zijn alle geïnteresseerde ouders van harte welkom om mee na te denken, te helpen of gewoon eens te komen luisteren. Elke vorm van engagement, groot of klein, is waardevol. Heb je interesse om aan te sluiten of wil je graag meer informatie? Stuur ons gerust een mailtje via oudervereniging@basisschool-zwalm.be. We kijken ernaar uit om samen te bouwen aan een fijne, verbindende schoolomgeving voor onze kinderen.
translate