info@basisschool-zwalm.be

Kleuterklassen in een nieuw jasje.

Onze kleuters hebben heel GROOT nieuws voor jullie!

We steken onze kleuterklassen in een nieuw jasje en gaan voor nog meer kleuterbeleving in de toekomst! Onze kleuters zullen meer dan ooit centraal staan op BS De Zonnewijzer.

Elke kleuterklas zal een grondige update krijgen en we koppelen aan elke klas de nodige extra buitenruimte want spelen, ontdekken en ervaren staan centraal om onze kleuters verder te laten ontwikkelen.

De nadruk ligt alvast op MEER:

• We gaan voor meer comfort voor onze kleuters. Onze kleuters verdienen de beste zorgen en zullen nog meer kunnen genieten van het ontdekken, ervaren en spelen in de vernieuwde lokalen.
  • We gaan voor meer ruimte. Het zaaltje bij het betreden van de kleuterblok zal het kloppend hart van de kleuterschool worden. Alle klassen worden met elkaar verbonden waardoor er meer beweegruimte voor onze kleuters zal zijn.
  • We gaan voor meer licht. Alle klassen krijgen een opener karakter. We voorzien extra ramen om meer daglicht binnen te laten.
  • We gaan voor meer ontdekken en ervaren. We zetten in op nog meer de kleuters actief te laten ervaren en ontdekken om hen zo nog meer tot spelend leren te laten komen.
  • We zetten in op meer buitenbeleving. Elke kleuterklas krijgt een rechtstreeks link met buiten en er zullen nog meer activiteiten doorgaan in de buitenlucht.

We kijken reikhalzend uit naar het eindresultaat!

translate