het gebouw.

In het hoge gebouw op het terrein zijn de leerlingen van het lager onderwijs gehuisvest. De strakke, rechte lijnen contrasteren mooi met de organische lijnen in de groene schooltuin.

In de keuze van de materialen werd niet enkel rekening gehouden met functionaliteit of robuustheid, maar ook vanuit esthetisch oogpunt werd een zorgvuldige keuze gemaakt. De koele strakke betonlijnen gecombineerd met warme houtelementen zorgen voor een sobere, rustige sfeer. De grote , noordelijk gerichte ramen zorgen voor een natuurlijke, koele lichtinval die ideaal is om bij te werken.

Hier vinden we naast klassieke instructielokalen ook gezamenlijke werplekken. De efficiënte indeling komt tegemoet aan de noden van de leerlingen. Stille werkplekken, plaatsen waar in duo of in groep kan gewerkt worden en ‘coole hangouts’ voor de sociale momenten. Bij de inrichting werden de meubels en materialen zorgvuldig gekozen zodat ze zouden bijdragen tot een warme sfeer. Hier voelen leerlingen zich thuis.