zondag 15 oktober 2023 van 9u30 tot 12u.

Tijdens de snuffeldagen krijgen geïnteresseerde ouders, kleuters en leerlingen de kans om een kijkje te nemen op ons domein. Ze kunnen er kennismaken met onze visie en ons schoolteam en kunnen langskomen voor een rondleiding en een gezellige babbel. Op dat moment kunnen kleuters en leerlingen ook worden ingeschreven op onze school.
Geïnteresseerden die dan niet kunnen langskomen, kunnen steeds op een ander moment de school bezoeken. Een afspraak maken kan en gebeurt telefonisch op het nummer 055/49 99 95 of via mail info@basisschool-zwalm.be.
Graag tot dan!

zondag 4 februari 2024 van 9u30 tot 12u.

Graag tot dan!

vrijdag 3 mei 2024 van 16u30 tot 19u.